Nu tar vi ”sommarlov” !

Hej alla medlemmar !

Besöket hos Dagab var den sista aktiviteten under första halvåret 2024. Vi startade med årsmöte den 27 februari med sedvanliga val och redovisningar. Under mötet höll också Linus Olsson, VD för hamn- och Venbolaget en intressant föreläsning med bilder om verksamheten nu och i framtiden. Den 18 april besökte ett 20-tal medlemmar Befesa (tidigare Scandust) anläggningen nere på Varvsområdet. Befesa tar hand om, och återvinner stoft från järn- och stålindustrin. Vi avslutade så våren med besök i Dagabs nya toppmoderna logistikanläggning invid DSV (se redovisning nedan).

Styrelsen kommer nu att planera in nya intressanta besök som vi ska genomföra under hösten.

Styrelsen önska alla medlemmar en trevlig sommar !